Ce benficii au Exerciții kegel pentru bărbați

Ce benficii au Exerciții kegel pentru bărbați

Exercițiile kegel devin din ce în ce mai populare în rândul bărbaților, mai ales că sunt o variantă fără efecte secundare, naturală, pentru tratarea disfuncțiilor erectile și pentru obținerea unui mai mare randament atunci când vine vorba despre întreținerea relațiilor sexuale.

Ce sunt exercițiile Kegel?


Exercițiile kegel reprezintă o serie de exerciții fizice ce acționează la nivelul mușchilor pelvieni, întărindu-i și făcându-i mai puternici.

Aceste exerciții întăresc mușchii, iar pe lângă asta, ele îmbunătățesc și controlul fluxului de urină, dar și al ejaculării.

Pe lângă faptul că tratează incontinența urinară, exercițiile kegel te vor ajuta să îți îmbunătățești și potența.

Care sunt beneficiile pentru bărbați?


Exercițiile pot fi făcute de către femei, dar și de către bărbați, procedura este diferită, însă rezultatele sunt cât de cât asemănătoare. În cazul bărbaților, aceste exerciții au foarte multe beneficii.

Cum funcționează exercițiile kegel?

Ei bine, glanda de prostată este înconjurată de mușchi, cu timpul, sau din cauza anumitor afecțiuni medicale, acești mușchi se pot degrada.

Exercițiile kegel acționează la nivelul acestor mușchi întărindu-i și îmbunătățind potența.

Iată câteva dintre cele mai valoroase beneficii ale exercițiilor kegel pentru bărbați:

  • Reziști mai mult în pat. Este beneficiul pe care foarte mulți bărbați și-l doresc, și pentru care și aleg să facă exerciții kegel constant. Noi am scris un ghid complet despre cum poți rezista mai multe în pat.
  • Erecții mai dure și mai ferme. Deoarece mușchii pelvieni au un rol foarte important în ceea ce privește obținerea și menținerea unei erecții, atunci când sunt puternici (lucru care se întâmplă doar dacă îi antrenezi corespunzător), te bucuri de erecții mai tari și mai ferme decât de obicei. De altfel, Exercițiile kegel te ajută și să ai un control mai mare asupra ejaculării premature.
  • Un orgasm mai intens. Faptul că mușchii pelvieni sunt puternici, te fac să ai un control mai mare asupra ejaculării, lucru care te ajută să crești plăcerea sexuală.
  • Orgasm fără ejaculare. Contracțiile care se produc atunci când face exerciții kegel, care ajută la întărirea mușchilor, te ajută să-ți controlez mai bine ejacularea atunci când ai orgasm, întârziind acest lucru. În plus, dacă tu taci exerciții kegel, în timpul actelor sexuale, și partenera ta se va simți mai satisfăcută.

Cum să faci exerciții kegel?


Să faci exerciții kegel este extrem de simplu! Însă trebuie să știi că este nevoie de ceva timp înainte ca mușchii pelvieni să se dezvolte așa cum trebuie, exact ca și în cazul creșterii altei grupe de mușchi. Dacă vei ține cont de acești pași simpli, vei ajunge într-un timp destul de rapid la rezultatul dorit:

  • Asigură-te că lucrezi mușchii potriviți. Pentru a găsi mușchii potriviți, oprește-ți fluxul de urină atunci când stai pe toaletă, mușchii care se contractă atunci când încerci să îți oprești fluxul urinar sunt mușchii pelvieni, pe aceștia trebuie să îi lucrezi tu.
  • Lucrează-ți mușchii pe cât de des posibil, pentru a-ți îmbunătății tehnica. Poți face aceste exerciții oriunde și oricând. Trebuie să îți strângi și să menții mușchii pelvieni în tensiune pentru câteva secunde, apoi relaxează, apoi încordează … și tot așa.

Acești pași reprezintă un exercițiu. Pentru a vedea rezultate bune într-un timp cât mai scurt, trebuie să faci câte 10-20 de astfel de repetări de 3-4 ori pe zi, sau chiar și mai multe dacă tu consideri că poți.

Există însă și un alt mod prin care poți face exerciții kegel, acest mod este destul de asemănător cu primul. Constă în încordarea mușchilor anusului, la fel ca și atunci când te abții să mergi la baie.

Întrebări frecvente


1. Cât de des ar trebui să fac exerciții kegel?

Așa cum am menționat anterior, “doza” cea mai potrivită de exerciții kegel este de 10-20 de repetări, de câte 3 sau 4 ori pe zi. Specialiștii recomandă chiar să mărești numărul de exerciții zilnice pe parcurs, însă fără să te epuizezi.

2. Cum știu dacă am găsit mușchii potriviți?

Dacă mușchii pe care îi lucrezi sunt aceiași cu cei care se încordează atunci când încerci să îți oprești fluxul urinar, sau atunci când te abții să mergi la baie, atunci știi că ai găsit mușchii potriviți.

Victor Iancu
Victor Iancu

Victor Iancu a cercetat peste 300 de studii despre imbunatatirea perfomantelor sexuale. A absolvit Universitatea de Medicină și Farmacie și are studii de specialitate in urologie.

Leave a Reply

Your email address will not be published.