10 Fructe și alimente care îți pot crește potenta

10 Fructe și alimente care îți pot crește potenta

Disfuncțiile erectile sunt o problemă cu care se confruntă mulți bărbați din cauza unui stil de viață necorespunzător.

Prima soluție la care pot apela cu încredere este schimbarea stilului alimentar într-unul sănătos, bogat în alimente cu proprietăți nutritive.

1. Bananele

Bananele sunt fructe care au o valoare energetică ridicată, îmbunătățind nivelul de potentă și combătând depresia, stările anxioase.

2. Țelină

Țelină este o legumă care are un conținut ridicat de zinc și, dacă este consumată ca atare, crudă, poate să ofere organismulul cantitatea de nutrienți de care are nevoie pentru o funcționare optimă.

Datorită proprietăților sale benefice pentru sănătate și, în special pentru potență în cazul bărbaților, este necesar să fie introdusă în rutină alimentară.

3. Stridii

Studiile cercetătorilor din America afirmă faptul că atât stridiile, cât și scoicile, ajută la ridicarea nivelului de testosteron secretat de organism și, prin urmare, tulburările sexuale, de pildă disfuncția erectilă, vor deveni istorie.

Pe lângă acest aspect, stridiile au și un conținut ridicat de zinc, ca în cazul țelinei, ceea ce contribuie la îmbunătățirea fluxului de sânge al organelor genitale.

4. Somonul

Consumul ridicat de somon oferă posibilitatea îmbunătățirii nivelului de potentă, datorită acizilor grași Omega-3 care se află în componența sa.

Aceștia sunt sănătoși atât pentru inimă, cât și pentru reducerea riscului de manifestare a cancerului de prostată, mai ales pentru bărbații care sunt predispuși la o astfel de boală.

5. Spanac

Spanacul este un aliment care trebuie să fie introdus în alimentație ca metoda de îmbunătățire a potenței.

Datorită conținutului ridicat de vitamina B1, B2, C, de magneziu, fier, calciu și fosfor, bărbații care consumă spanac vor observa că problemele legate de impotență se vor ameliora sau chiar vor dispărea complet.

6. Avocado

Avocado este un fruct care are puternice proprietăți afrodisiace, datorită conținutului crescut de grăsimi benefice pentru sănătate (cum ar fi Omega 3), minerale, antioxidanți și vitamine.

Bărbații care își doresc să pună capăt tuturor tulburărilor sexuale, cum sunt disfuncția erectilă și ejacularea precoce, trebuie să introducă avocado în rutina lor alimentară.

7. Carne

Bărbații care nu se bucură de un grad ridicat de potența cu partenera sau partenerul lor, trebuie să ia în considerare alimentele care ajută la creșterea nivelului de testosteron secretat în mod natural de organism.

Una dintre alimentele benefice în redarea potenței este carnea de pui, de viță sau chiar de porc, datorită conținutului de carnitină și L-arginină.

Acestea fac parte din categoria aminoacizilor și au rolul de a eficientiza fluxul sanguin de la nivelul organelor genitale.

Cei care nu consumă carne deloc, pot opta pentru înlocuitori la fel de benefici, cum ar fi nucile, semințele, cerealele integrale.

8. Usturoi

Consumul de usturoi este potrivit în cazul bărbaților care au probleme de natură sexuală în ceea ce privește nivelul de potență.

Acesta este un aliment cu un conținut crescut de proprietăți tonice, fiind în sine un stimulent natural eficient, datorită vitaminelor, proteinelor, aminoacizilor, enzimelor și a mineralelor care au capacitatea de a îmbunătăți circulația fluxului sanguin în corp.

9. Ardei Iute

Ardeiul iute este considerat a fi o legumă cu proprietăți vasodilatatoare, care are capacitatea de a îmbunătăți fluxul sanguin în întreg corpul, mai ales la nivelul organelor genitale.

10. Mierea

Mierea este un aliment care trebuie să fie luat în considerare atât de femei, cât și de bărbați, pentru că are rolul de a menține sănătatea de la nivelul sistemului reproducător.

La fel ca în cazul celorlalte alimente, mierea are capacitatea de a îmbunătăți circulația sângelui în tot corpul și de a stimula secreția unui nivel de testosteron mai mare care ajută în crearea apetitului sexual.

În concluzie, introducerea alimentelor menționate în rândurile de mai sus în rutină alimentară are un rol benefic în ceea ce privește îmbunătățirea performanței potentei.

Victor Iancu
Victor Iancu

Victor Iancu a cercetat peste 300 de studii despre imbunatatirea perfomantelor sexuale. A absolvit Universitatea de Medicină și Farmacie și are studii de specialitate in urologie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *