3 Exerciții pentru creșterea potenței masculine

3 Exerciții pentru creșterea potenței masculine

Există o serie de exerciții pe care le poți face chiar și acasă, și care te pot ajută enorm se mult în ceea ce privește creșterea și îmbunătățirea potenței.

Pentru unele nu ai nevoie de aproape nimic.

Poți încerca să combini exercițiile pe care le poți face acasă cu cele pe care le faci la sală.

Exerciții pentru o potență mai bună


Anumite exerciții fizice eliberează hormonul numit testosteron, cel care are un impact major în ceea ce privește buna funcționare a organului sexual.

Exercițiile care au ca scop îmbunătățirea potenței sunt considerate destul de ușoare, dar și foarte discrete.

Pot fi făcute de majoritatea bărbaților fără a presupune un efort fizic exagerat. Iată o serie de exerciții care te vor ajuta să-ți vindeci problemele cu disfuncțiile erectile:

1. Exercițiile kegel

Sunt niște exerciții foarte simplu de făcut, care au devenit din ce în ce mai populare în ceea ce privește tratarea disfuncțiilor erectile ale bărbaților.

Acestea reprezintă o serie de exerciții fizice care antrenează mușchii pelvieni, întărindu-i și făcându-i mai puternici.

Lucrul acesta duce la îmbunătățirea controlului fluxului de urină și bineînțeles, cel al ejaculării.  Primul pas este să găsești muschii pelvieni, și să te asiguri că îi lucrezi pe aceia. Acest lucru este absolut necesar pentru a avea rezultate bune și un randament satisfăcător.

Ca să-ți găsești mușchii potriviți, oprește fluxul de urină atunci când stai pe toaletă, observă că există anumiți mușchi care se contractă, e bine, aceia sunt mușchii pelvieni pe care tu trebuie să îi lucrezi.

După ce ai identificat grupa potrivită de mușchi, fă câte 10-20 de astfel de repetări de 3-4 ori pe zi sau chiar de mai multe ori, acesta este numărul minim recomandat de exerciții kegel.

2. Înotul

Este foarte bine de știut faptul că înotul este considerat un sport de rezistență, acesta lucrează toți mușchii și ajută la creșterea rezistenței fizice. Lucrurile acestea îmbunătățesc considerabil calitatea sexului.

3. Yoga

Deși poate ești puțin sceptic în ceea ce privește această practică, trebuie să știi că nu este practicată doar de către femei.

Exercițiile de yoga te vor ajuta să-ți dezvolți flexibilitatea și forța, iar atunci când le practici împreună cu partenera ta, vă vor ajuta pe amândoi să eliminați monotonia din dormitor și vă va fi mult mai ușor să încercați noi poziții sexuale.

4. Exerciții cu greutăți

Atunci când sunt făcute corect, din punct de vedere fizic, ridicarea greutăților reprezintă un factor extrem de important pentru bărbați, fiind benefic din mai multe puncte de vedere.

Atunci când ridică greutăți, bărbații își sporesc stima de sine, dar și încrederea în propriile forțe, ajung să aibă o stare psihică mult mai bună și mai echilibrată, iar organismul lor produce mult mai mult testosteron.

Producerea de testosteron îmbunătățește libidoul și viața sexuală, făcând astfel ca bărbatul să dea un randament mai mare în pat.

Ce alte soluții avem pentru creșterea potenței:


Concluzie


Așadar, dacă îți dorești să-ți îmbunătățești potența pe cale naturală, există foarte multe metode, sportul și exercițiile fizice sunt una dintre ele, pe care noi ți- o recomandăm cu încredere!

Exercițiile fizice sunt metoda pe care noi o considerăm perfectă pentru a-ți rezolva problemele, deoarece, acestea te fac atât să arăți mai bine, dar și să te simți mai bine, să fii mai încrezător, și mai ales, te ajută în ceea ce privește disfuncțiile sexuale și îmbunătățirea randamentului în pat.

Victor Iancu
Victor Iancu

Victor Iancu a cercetat peste 300 de studii despre imbunatatirea perfomantelor sexuale. A absolvit Universitatea de Medicină și Farmacie și are studii de specialitate in urologie.

Leave a Reply

Your email address will not be published.